2012. szeptember 11., kedd

Felajánlások - 2. kör

Ma este is szeretnék nektek bemutatni egy nyereményt, amit az egyik szerencsésünk fog kapni. Az ékszerszettet Edina ÁlomGyárából kaptuk, nézzétek, milyen szép:


Edina bemutatkozását a facebook oldalán a következőképpen olvashatjátok:

"Sziasztok! Edina vagyok, 2011 év elején váltam rabjává a süthető gyurma ékszereknek. Régebben a gyöngyökkel bíbelődtem vagy a rajzolással vezettem le a felesleges energiámat. Mostmár csak a gyurma ékszereknek hódolok, remélem nektek is tetszeni fognak az alkotásaim! Egyébként jogász hallgató vagyok, az alkotmány jog, a közpolitika és a paragrafusok mellett alkotok színes, vidám vagy éppen elegán
s, komolyabb ékszereket.
Ha nektek is elnyerik a tetszéseteket, és szeretnétek ti is olyan ékszert viselni, aminek nincs párja, ami nem jön veletek szembe az utcán, akkor rendeljetek tőlem bátran!"


Ha nektek is elnyerte tetszéseteket ez a szett, lájkoljátok Edina facebook oldalát >>ITT<<!

És persze ne feledkezzetek el a szavazásról sem, hiszen lehet, hogy valaki éppen ezeket az ékszereket nyeri meg a  ti szavazataitok alapján! Szavazni >>ebben a posztban<< tudtok!

2 megjegyzés: