2013. szeptember 15., vasárnap

3. Párbaj - Szavazás

Végre valahára eljött ez az idő is, elkészült a PDF fájl, ami tartalmazza minden teljesítő összes olvasmánynaplóját. Törekedtem rá, hogy a blogbejegyzések eredeti formájukban legyenek olvashatóak, viszont az egységesség kedvéért a betűtípust mindenhol Calibrire módosítottam. A betűméret Ananiila naplóin kívül mindenhol 12-es, ahogy a blogokban is volt, az övét viszont nem akartam megváltoztatni 14-esről, mert az nagyon elcsúfította volna az ahhoz igazított formázásait. Az olyan helyeken, ahol egy-egy sor maradt volna csak a bejegyzésből a következő oldalra, kicsinyítettem a képeken, de így is rengeteg bejegyzés van, ahol ez nem vagy nem teljes mértékben volt lehetséges. A dokumentum mérete ezért összesen 194 oldal lett. A nagy szám ne ijesszen meg senkit, ha végiglapozzátok, láthatjátok, hogy a legtöbb bejegyzés végén méretes üres részek vannak, amik azért voltak szükségesek, hogy minden új bejegyzés új oldalra kerüljön, ezáltal átláthatóbbá váljon a mi kis "Párbaj E-könyvünk". 


Az olvasónaplók letölthetők >>ITT<<


A naplókat természetesen eredeti, blogos formájukban is elolvashatjátok, kommentelhetitek, a jobb felső sarokban, a Közös fájl részben már csak a teljesítőket találjátok. Ugyanakkor felhívnám a figyelmet, hogy idén van egy e-mailes teljesítőnk is, Veron, akinek a naplóit csak a PDF-ben tudjátok megtekinteni. 

A szavazás ennek a bejegyzésnek a közzétételétől egészen jövő hét vasárnap (09. 22.) 23:59-ig él! Szavazni ehhez a bejegyzéshez hozzászólva lehet a párbajt sikeresen teljesítőkre, és természetesen bárki szavazhat, aki részt vett a harmadik párbajban. A szavazathoz indoklás nem kötelező, de nagyon örülünk neki, ha megírjátok pár szóban, mi fogott meg az illető naplóiban, hisz ebből tanulhatunk mindannyian.

Jó olvasást mindenkinek! :)

7 megjegyzés:

  1. Hú! Hát szerintem mindegyik nagyon jó. Főleg az enyémhez mérve. :D Mind tartalmas, érdekes és olvasmányos. Jah és HOSSZÚ. Én soha nem fogok tudni ilyen értékeléseket írni.
    Kettő ember között vacilálok nagyon: WildWorld & Ananiila.
    WildWorld értékeléseit nagyon jó volt olvasni. Igazán tetszik, ahogy fogalmaz. Ezenkívül nagyon jó ötletnek tartom az összesítést és az egyéb részleget a leírás végén.
    Ananiila bejegyzéseire rendkívül jó ránézni - amellett, hogy olvasni is igazán élvezetes őket. Ami nagyon-nagyon tetszik az Ő leírásaiban (és ami "eszközt" el is lopok tőle)azok az idézetek az értékelések elején. Fantasztikus!

    Hm. Kemény dió. Nehéz döntés volt.

    MissNyuszi szavazata ANANIILA-é. ^^

    VálaszTörlés
  2. Szerintem mindegyik nagyon jó, így nehéz volt döntenem, de mivel választani kell, ezért azt mondom, hogy a szavazatom Lanatié :)) Legjobban a stílus győzött meg, valamint az, hogy a bejegyzések címei olyan különlegesek, és nem a szokásos szerző-cím koncepció...:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszettek ismét a tavalyi favoritom WildWorld naplói.
    MissNyuszi szenvedélyes, sok írásjellel és hangulatjellel megírt bejegyzései.
    De idén a legnagyobb favoritom: Moncsycsy!
    Szeretem ha a cím a szerző nevéből és a könyv címéből áll. Ha a bejegyzés tagolt (egybefüggő szöveget szokásom el sem olvasni), vannak benne szép v. érdekes képek. Rövid leírás a tartalomról, személyes vélemény és összegzés. És pontozás a végén.

    1 szavazat: Moncsycsy -re

    VálaszTörlés
  4. Nem volt könnyű egyet kiválasztani, mivel Lahara, Ananiila és Moncsycsy értékelései is nagyon tetszettek. Végül azért döntöttem Ananiila naplója mellett, mert ő hozta meg a legtöbb könyvhöz a kedvem. Pontozási rendszere is nagyon tetszik és az is, hogy megemlíti a sorozat többi részének a címét is.

    VálaszTörlés
  5. Én általában azokat a blogokat szeretem olvasni, amiben jó részletesek a bejegyzések, és főleg a személyes véleményükön keresztül mutatják be a könyvet, nem csak végigveszik a cselekményt. Ilyen szempontból idén a leginkább Lanatie és Moncsycsy blogjai tetszettek.

    Lanatie esetében különösen tetszettek a tényleg ötletes címek, meg az, hogy részletesen kielemzi a borítókat is, én erre nem szoktam egy-két mondatnál többet szánni. :D

    Moncsycsy tényleg olyan értékeléseket ír, amiből átsüt, milyen érzelmi élmény volt számára a regény, szépen és igényesen is fogalmaz.

    Tényleg csak egy árnyalatnyi különbség van kettejük között, nehéz volt döntenem.

    Idén a szavazatom Moncsycsyé. :)

    VálaszTörlés
  6. Végigolvasván az összefoglalókat idén is arra jutottam, hogy jócskán van még mit fejlődnöm. A legjobban Ananiila, Lanatie és Moncsycsy értékelései tetszettek. Hosszas töprengés után (így a hét végére) sikerült is döntenem. Az én szavazatom Moncsycsyé.

    VálaszTörlés
  7. Én Lanatie értékeléseire szavazok. Tetszettek a könyvek amiket olvasott, és hogy az értékelésében le volt írva a kapcsolatai is a könyvekkel.
    Melia

    VálaszTörlés